یخچال ساید بای ساید AEG مدل 86111 سفید

تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

AEG یکی از شرکت های برجسته و معتبر در زمینه طراحی، تولید و ساخت تجهیزات الکتریکی است. این برند فعالیت خود را از کشور آلمان آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از شرکت ها و برندهای چند ملیتی موجود در بازار شناخته می شود.

این شرکت به تولید محصولات با کیفیت و درجه یک شهرت دارد. یکی از جدیدترین محصولات این برند یخچال 86111 است که در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به این یخچال ساید بای ساید انداخته و در رابطه با مهم ترین ویژگی ها و امکانات آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا این محصول را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

ساید AEG مدل 86111 سفید

مشخصات یخچال 86111

به منظور بررسی و معرفی این محصول لازم است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. در وهله اول باید گفت که این محصول در تقسیم بندی یخچال های ساید بای ساید قرار می گیرد.

مصرف انرژی این محصول بسیار پایین بوده و شرکت AEG این محصول با مصرف انرژی A+ به بازار عرضه کرده است. نکته ای که باید در رابطه با این دستگاه بدانید آن است که ظرفیت کلی این محصول ۵۲۷ لیتر بوده و ابعاد آن ۱۷۷ * ۹۱.۲ * 73.8 سانتی متر است.

توجه به ابعاد این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید فضای مناسبی را در داخل آشپزخانه خود برای نصب این دستگاه پیدا کنید.

نکته دیگر آن است که قطعات یخچال 86111 در کشور آلمان ساخته شده و فرآیند مونتاژ قطعات آن در کشور کره صورت گرفته است. همچنین شرکت مشهور AEG برای تولید این دستگاه از کمپرسور اینورتر استفاده کرده است.

ساید AEG مدل 86111 سفید

مشخصات کلی کابین یخچال 86111

به منظور بررسی مشخصات کلی کابین یخچال 86111 باید به این نکته توجه داشته باشید که این کابین دارای تکنولوژی نو فراست بوده و این به آن معنا است که این کابین به هیچ عنوان برفک نمی زند و شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و نگرانی در رابطه با برفک زدن آن نداشته باشید.

از سوی دیگر به منظور بررسی طبقات و کشوهای موجود در این کابین باید گفت که در این محصول شاهد 3 طبقه، 3 کشو و همچنین 5 طبقه بر روی درب آن هستیم. جنس قفسه های مورد استفاده در این کابین از شیشه حرارت دیده پیرکس است. همچنین در این بخش شاهد جریان هوای چندگانه هستیم که باعث می شود تا فضای داخلی یخچال خنک باقی بماند.

شرکت AEG به نظر تامین روشنایی کابین یخچال 86111 سفید از لامپ های LED کم مصرف در این بخش استفاده کرده است.

ساید AEG مدل 86111 سفید

مشخصات کابین فریزر یخچال 86111

بخش دیگری از یخچال 86111 که باید آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم، کابین فریزر این محصول است. این کابین نیز درست مثل قسمت اصلی این یخچال نو فراست بوده و به هیچ عنوان برفک نمی زند.

همچنین شرکت AEG این بخش از یخچال خود را با 3 طبقه، 2 کشو و همچنین 3 طبقه بر روی درب کابین فریزر طراحی و تولید کرده است. در این بخش از یخچال 86111 شاهد استفاده از لامپ های LED کم مصرف به منظور تأمین روشنایی هستیم.

همچنین ظرفیت تولید یخ در کابین این محصول ۱۳ کیلوگرم در روز است که باعث می شود تا شما بتوانید هر زمان که نیاز داشتید به راحتی به یخ دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنید.

ساید AEG مدل 86111 سفید

فناوری ها و ویژگی ها

شرکت AEG به منظور تولید محصول جدید خود تلاش کرده تا از فناوری ها و تکنولوژی های متنوع و متعددی در این محصول استفاده کند. وجود این ویژگی ها باعث شده تا این محصول از سایر رقبا پیشی گرفته و تبدیل به یکی از برترین محصولات موجود در بازار شود. اگر بخواهیم این ویژگی ها را به شما معرفی کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت سرمایش سریع
  • قابلیت انجماد سریع
  • یخ ساز اتوماتیک
  • آب سرد کن
  • آبریز بیرونی
  • قفل کودک
  • اخطار باز ماندن درب یخچال
  • امکان اتصال به آب شهری
  • فیلتر تصفیه آب
  • صدای بسیار کم

ساید AEG مدل 86111 سفید

همان طور که مشاهده می کنید، شرکت AEG تلاش کرده تا با تولید یخچال 86111 یکی از بهترین محصولات موجود در بازار را طراحی، تولید و عرضه کند و اگر شما نیز قصد دارید تا یک محصول با کیفیت و حرفه ای را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا به سراغ این محصول آمده و این یخچال حرفه ای و با کیفیت را از برند AEG خریداری کنید.

قیمت اجناس بندر گناوه را از این لینک مشاهده نمایید.

یخچال ساید بوش KAG90AW204

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “یخچال ساید بای ساید AEG مدل 86111 سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *