یخچال فریزر ساید بای ساید مدل 86111

تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

شرکت aeg یکی از برندهای فعال در حوزه طراحی و تولید لوازم خانگی است و سابقه طولانی در این زمینه دارد. این برند با تولید محصولات با کیفیت و مدرن همواره به دنبال آن بوده تا بتواند سهم بسیار خوبی از بازار این حوزه را به دست بیاورد.

در همین راستا شاهد تولید محصولات متنوع و با کیفیتی از سوی این شرکت هستیم. این برند در حوزه یخچال نیز توانسته محصولات با کیفیت را به وجود بیاورد. در همین راستا، در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به یکی از برترین محصولات این شرکت aeg انداخته و یخچال 86111 سفید را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی جامع و کامل به این محصول بیاندازیم و در رابطه با این محصول صحبت کنیم.

یخچال ساید مدل 86111 سفید

بررسی مشخصات کلی یخچال ساید aeg مدل 86111

همان طور که اشاره کردیم شرکت سازنده یخچال 86111 سفید، برند مشهور aeg است. این شرکت محصول جدید خود را در طبقه بندی یخچال های ساید بای ساید طراحی، تولید و بازار عرضه کرده است.

این محصول با طراحی مدرن و زیبای خود توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین مشتریان بدست بیاورد و افرادی که به دنبال خرید یک محصول جذاب و خاص هستند، به سراغ این یخچال آمده و آن را از شرکت aeg خریداری می کنند. نکته مهمی که باید بدانید این است که فرایند تولید قطعات این محصول در کشور آلمان صورت گرفته است و کشور مونتاژ کننده یخچال 86111 سفید کره جنوبی است.

به منظور تولید این محصول سعی شده تا از قطعات کم مصرف استفاده شود که خروجی نهایی آن این است که یخچال 86111 سفید با مصرف انرژی A+ به بازار عرضه شده است و جز محصولات کم مصرف به حساب می آید.

ظرفیت کل این دستگاه ۵۲۷ لیتر بوده و ابعاد آن ۱۷۷ * ۹۱.۲ * 73.8 سانتی متر است. همچنین نوع کمپرسور مورد استفاده در این دستگاه اینورتر است.

یخچال ساید مدل 86111 سفید

مشخصات کابین یخچال 86111

به منظور بررسی مشخصات کلی کابین یخچال 86111 سفید باید گفت که این کابین نو فراست بوده و این به آن معنا است که این کابین به هیچ عنوان برفک نمی زند. همچنین در داخل این محصول شاهد 3 طبقه، 5 طبقه بر روی درب و همچنین 3 کشو هستیم. جنس قفسه های مورد استفاده در کابین اصلی یخچال 86111 سفید از نوع شیشه حرارت دیده پیرکس است که مقاومت بسیار بالایی دارد.

از مهم ترین فناوری ها و تکنولوژی هایی که در کابین اصلی این محصول وجود دارد، می توان سیستم سرمایش سریع، لامپ های LED کم مصرف، استفاده از سیستم جریان هوای چندگانه و… نام برد که تمامی این موارد در کنار هم باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی از این محصول استفاده کرده و نیاز خود را برطرف کنید.

یخچال ساید مدل 86111 سفید

مشخصات کابین فریزر یخچال 86111

در ادامه اگر بخواهیم نگاهی به کابین فریزر این محصول نیز بیاندازیم باید گفت که کابین این دستگاه نو فراست بوده و درست مثل بخش اصلی یخچال 86111 سفید به هیچ عنوان برفک نمی زند.

در این کابین شاهد ۳ طبقه، 2 کشو و همچنین 3 طبقه بر روی درب هستیم. شرکت aeg به منظور تامین روشنایی فضای داخلی فریزر این محصول از لامپ های LED استفاده کرده است. در این بخش شاهد یخ ساز هستیم که ظرفیت تولید آن ۱۳ کیلوگرم یخ در روز است.

همچنین این کابین دارای سیستم انجماد سریع است که به شما اجازه می دهد تا مواد غذایی مثل مرغ، گوشت، سبزی، ماهی و را با سرعت بسیار زیادی منجمد کنید. این سییخچال ساید مدل 86111 سفیدستم به عنوان مزیت رقابتی این محصول به حساب می آید.

 

فناوری ها و تکنولوژی های یخچال 86111

شرکت aeg به منظور تولید یخچال 86111 سفید تلاش کرده تا از تکنولوژی ها و فناوری مختلفی در این محصول استفاده کند. وجود این فناوری ها باعث شده تا این محصول تبدیل به یکی از مدرن ترین و با کیفیت ترین یخچال های موجود در بازار شود. اگر بخواهیم شما را با این فناوری ها و تکنولوژی آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قفل کودک
  • آبریز بیرونی
  • یخ ساز
  • آبسردکن
  • اخطار باز ماندن درب
  • فیلتر تصفیه آب
  • میزان صدای کم

یخچال ساید مدل 86111 سفید

در کنار هم قرار گرفتن تمام این ویژگی ها و امکانات به همراه ظرفیت بالای این محصول باعث شده تا حجم گسترده ای از مشتریان اقدام به خرید یخچال 86111 سفید کرده و از این محصول استفاده کنند.

یخچال ساید ال جی x259 سفید

مشاهده لیست قیمت کولر گازی در گناوه دات نت

مشاهده لیست قیمت ماشین لباسشویی در گناوه دات نت

مشاهده لیست قیمت ماشین ظرفشویی در گناوه دات نت

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “یخچال فریزر ساید بای ساید مدل 86111”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *