کولر گازی جنرال گلد 24000

19500000 تومان

توضیحات

شرکت جنرال از جمله برند های تولید کننده اسپلیت ها و سیستم های تهویه هوا می باشد که نام و آوازه خاصی در این عرصه کسب کرده است. کولر گازی جنرال گلد 24000 یکی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی است که قابلیت استفاده در مناطق سردسیر و مناطق گرمسیر را به راحتی دارد و باتوجه به قابلیت سرمایش و گرمایشی خود به راحتی در نقاط مختلف و شرایط محیطی مختلف قابل استفاده می باشد.این دستگاه دارای ظرفیت 24000 است که برای فضاهایی با متراژ 35 تا 55 متر مربع مناسب خواهد بود. این کولر گازی با توجه به قدرت پرتاب باد عالی و قیمت مناسب و کارایی و توانایی فوق العاده و کیفیت قطعاتی که دارد مورد توجه کاربران قرار گرفته و رضایت خریداران را به خود جلب کرده است.

کولر گازی جنرال گلد در بازار در سه مدل عرضه شده است مدل جنرال گلد سوپ  با موتور بزرگ-اسکرول  و گاز R22،  جنرال گلد پلاتینیوم با موتور بزگ برای مناطق گرمسیر T3 گاز و R410و جنرال گلد الترا  با موتور بزرگ پیستونی و گاز R410  مخصوص مناطق T3  می باشد.

کولر گازی جنرال گلد 24000

کمپرسور اسکرول و بسیار قدرتمند

از نقاط قوت و قدرتمند کولر گازی جنرال نسبت به سایر کولر های موجود در بازار به کارگیری کمپرسور اسکرول و بسیار قدرتمند می باشد که کارایی و توان و عملکرد دستگاه را افزایش داده و سبب بالا رفتن طول عمر دستگاه خواهد شد. کولرهای گازی  جنرال گلد با دو نوع گاز مبرد R22 و R410 عرضه می شوند که دارای استانداردهای مخصوص می باشند و ازجمله گازهای دوستدار طبیعت می باشند به صورتی که مانع از آسیب رساندن به لایه ازون می شوند.

از کولر گازی جنرال مکس 18000 مدل GM-S18000 نیز دیدن کنید.

طراحی

کولرهای جنرال گلد  با دو پنل داخلی و خارجی و رنگ سفید تولید شده است که به صورت دیواری  می باشد.پنل داخلی دارای طراحی زیبا و شیک  با بدنه باریک است که روی دیوار نصب می شود ، صفحه نمایش طراحی شده روی آن تنظیمات کوار ، دما را نمایش میدهد و با استفاده از ریموت کنترل می توانید از امکانات دستگاه بهره ببرید. با توجه به ظرفیت 24000 این دستگاه برای مکان هایی بل مساحت 35تا 55 متر مربع مناسب می باشدو هوای محیط را کامل و خنک می سازد.این کولر گازی دارای دو حالت سرمایش و گرمایش است که با صدایی کم و در آرامش کامل محیطی با هوایی خنک و دلپذیر را به وجود می آورد.یونیت داخلی در هنگام کارد کرد صدایی معادل 43 دسی بل و یونیت خارجی صدایی برابر 55 دسی بل دارد. کولر جنرال گلد  ساخت کشور چین می باشد و دارای رده انرژی A است  که قابلیت پخش جریان هوا  را در چهار جهت قابل کنترل را دارد.

طراحی

 

کولر گازی جنرال گلد 24000 مدل سوپر

کولر جنرال گلد 24000 دارای موتور اسکرول قدرتمند می باشد که نسبت به سایر مدل های موجود در بازار کارایی و توان بالا تری دارند.این موتور توان و عملکرد عالی دارد که در ساکترین لحظات هم صدایی کم را خواهید شنید و همین امر کولر گازی جنرال گلد را از جمله کولر های کم صدا قرار داده است همچنین مصرف کم انرژی در این دستگاه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در مصرف برق بهینه عمل کرده است.  شرکت جنرال با استفاده از  کمپرسور قدرتمند پیستونی با ظرفیت 24000 بی تی یو و گاز مبرد R22 جهت قدرت خنک کنندگی و عملکرد دستگاه را تنضمین کرده است و  مجهزبودن این دستگاه  به پره های ضد فرسایش سبب بالا رفتن طول عمر کولر خواهد شد. از دیگر توانایی های موجود در این مدل می توان به  عملکرد بی نقص و کم صدا،  دارای ریموت کنترل ،  دارای قابلیت رطوبت زدایی و پشتیبانی از حالت خواب و تایمر  نام برد.

کولر گازی جنرال گلد 24000 مدل سوپر

کولر گازی جنرال گلد 24000 مدل پلاتینیوم

کولر گازی جنرال گلد 24000 مدل پلاتینیوم برای مناطق گرمسیری با دمای 55 درجه سانتی گراد مناسب می باشد کمپرسور به کار رفته در این مدل از نوع GMCC و با گز مبرد R410  می باشد که خنک کنددگی دستگاه را بهبود می بخشد و ازجمله گازهای دوستدار طبیعت و محیط زیست می باشد.این مدل بسیار کم مصرف و کم صدا بوده است به صورتی که در هنگام کار کرد صدایی بسیار کم و ناچیز دارد که اصلا آزار دهنده نیست.از دیگز ویژگی های این مدل می توان به  راديات طلايي  ، دارای قابلیت رطوبت زدانی  ،  مجهز به پره های ضد فرسایش و  پشتیبانی از حالت خواب و تایمر  اشاره کرد.

جنرال گلد مدل الترا

دارای موتور بزرگ پیستونی با گاز 410R  می باشد و مخصوص مناطق T3 است این کولر برای مناطق گرم و همچنین شمال کشور بسیار مناسب خواهد و در آب وهوای متفاوت عملکرد خوبی خواهد داشت. این مدل ازکولر گازی جنرال نسبت به دو مدل دیگر موجودیت آن در بازار کمتر است.

مشاهده دیگر کولر گازی های گناوه دات نت

مشاهده کولر گازی های 18000 در گناوه دات نت

مشاهده کولر گازی های 24000 در گناوه دات نت

مشاهده کولر گازی های 30000 در گناوه دات نت

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی جنرال گلد 24000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *