کولرگازی بوش 18000

24600000 تومان

توضیحات

کولرگازی بوش 18000 مجهز به برد اینورتر که وظیفه کم مصرف کردن این کولر را بر عهده دارد.قیمت اسپلیت اینورتر بوش ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی هانیس به نسبت سایر فروشگاه ها به علت ورود مستقیم توسط این شرکت بسیار مناسب تر می باشد.نمایندگی کولر گازی بوش در تهران به صورت رسمی وجود ندارد اما هانیس این خدمات را در عرض 24 ساعت در تهران ارائه می دهد.

کولرگازی بانه

کولر گازی بوش اینورتر

این کولرگازی 18 هزار بوش ارائه شده مجهز به برد اینورتر بوده که باعث آماده به کار مانده 24 ساعته این کولر حتی هنگامی که در حال استفاده نیست می شود.مصرف بالای کولرگازی به دلیل استفاده بسیار زیاد از برق در هنگام روشن شدن است.که این کولر هوشمند ازاین اتفاق جلوگیری می کند که منجر به کاهش چشمگیر مصرف برق می شود.

کولرگازی-ارزان

نمایندگی کولر گازی بوش در تهران

برند بوش به صورت رسمی در تهران نمایندگی ندارد اما فروشگاه اینترنتی هانیس امکان فراهم کردن خدمات برای مشتریان تهرانی در عرض 24 الی 48 ساعته را فراهم کرده است بدین صورت که ارسال و نصب در منزل شما در این بازه زمانی صورت خواهد گرفت و محصولاتمان با گارانتی معتبر خدمت شما عزیزان ارائه خواهد گردید.

 

خرید کولرگازی بانه

فروشگاه اینترنتی هانیس عرضه کننده انواع کولرگازی صد در صد اصلی و با کیفیت با قیمت کف بازار از بانه به همراه معتبرترین برگه گارانتی های موجود در سطح ایران بوده و اثبات این ادعا را با تماس با پشتیبان های ما ، استعلام قیمت و اجازه دادن به ما جهت خدمات رسانی به سادگی قابل بررسی است.

قیمت-کولرگازی-بانه

کولرگازی کم مصرف

کولرگازی معرفی شده با تکنولوژی های به کار رفته علاوه بر ثابت کردن فرکانس برق بلکه بسیار هوشمند عمل کرده و میزان سرمایه تولید شده را بسته به تعداد افراد حاضر در محیط تولید می کند.یعنی به صورت کاملا هوشمند و با ارسال فرکانسهایی تعداد افراد حاضر در اتاق را تشخیص داده و با توجه به رفت و امد ها و تنظیمات تولید گرمای افراد میزان انرژی مصرفی را بهینه می کند.

 

کولرگازی با گاز R410

استفاده از گاز R410 به دلیل دمای جوش بالاتر در حدود 11 درجه به نسبت گاز R22 در کولرگازی های مشابه توانایی تولید هوای سردتر در بازه زمانی کمتر و صرفه جویی در مصرف انرژی را داراست.به همین دلیل علاوه بر برد اینورتر یکی دیگر از ملاک های کم مصرف بودن کولرگازی می تواند وجود گاز R410 در داخل آن باشد.

 

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولرگازی بوش 18000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *